14 Temmuz 2016 Perşembe

Lancaster Sun Beauty Tan Deepener - Tinted



Herkese Fön Rüzgarları Etkisinde Kaldığımız Sıcak Bir Gününden Merhaba!Bugün size çok sevdiğim LANCASTER markasının Sun Beauty Tan Deepener - Tinted isimli hafif renkli güneş kreminden bahsetmek istiyorum. Malum yoğun çalışanlar için tatil en fazla 9-10 gün oluyor ki bu sürede istediğimiz bronz tene sağlıklı şekilde ulaşmak zor oluyor!


Bu ürün kendinden hafif renkli bir krem ve kısa sürede ışıl ışıl bir bronzluğa kavuşmamızı sağlıyor. Renkli dediysem öyle renkli bronzlaştırıcılar gibi değil. Hafif bir renk veriyor, o kadar! Bu sayede süt beyazı olduğumuz günlerde plajda epeydir tatil yapan yabancı kara marsık kardeşlerimiz arasında peynir gibi durmuyoruz :) 
Bu arada ben tatilin ilk 3 günü yine de dikkatli oluyorum. 30 veya 50 faktör bir koruyucu tercih ediyorum. 3. günden sonra bu ürüne geçiyorum.


Gelelim ürün özelliklerine:

1.Ambalaj: ambalaj klasik Lancaster turuncusu :) 200 ml olarak paketlenmiş.


  

2. Ürün Özelliklerine Bir Bakalım: Hafif renkli ve jel şeklinde bir ürün. Infrared teknolojisine sahip ve UVA&UVB filtrelerinin ötesinde bir koruma sağlıyor. Infrared teknolojisi ciltte elastikiyet kaybının önüne geçiyor. Daha hızlı ve ışıltılı bronzluk için bronzluğu aktive eden özel bir kompleks içeriyor. Ciltte güneş sonrası pullanma ve ya kuruma hissini önlüyor. Hatta duştan sonra bile cilt nemli kalıyor ki bu hisse bayılıyorum. 


Aşağıda görüldüğü gibi ürün hafif renkli.İlk sürüldüğünde havluda ya da mayoda hafif kahve leke yapabiliyor ancak korkacak bir şey yok. Duru su ile yıkandığında rahatça çıkıyor. Bunu önlemek için mümkünse ürünü ayakta sürüp emilimi tamamlandıktan sonra havluya temas etmek daha mantıklı!




3.Ürün sürüldüğünde nasıl görünüyor? : Ürün sürüldüğünde aşağıdaki şekilde hoş bir bronz görüntü bırakıyor. 



4.Ürün nasıl kullanılır? :   Ürünü güneşe çıkmadan önce tüm vücuda uyguluyoruz. Kutu üstünde suya girdikten sonra tekrarlayın diyor ama ben gerek duymadım. Gerçekten çok kalıcı.


5. Ürünü Nasıl Buldum?
Bu sorunun yanıtına gelince ise 'bence mükemmel'. 10 üzerinden puanlayacak olursam kesinlikle 10 alır.Zaten markayı çok severim ve güneş ürünlerini yıllardır kullanıyorum.
-Hafif jel yapıda.
-Hızlı emiliyor.
-Hızlı ve kalıcı bronzlaşma sağlıyor. Hem de güneşin altında saatlerce yatmaya gerek kalmadan!
-Sonuçta ışıltılı bir bronzluk oluşuyor.


6. Ürünü Nereden Bulabilirim?
Ürünü tüm  Sevil ve Boyner mağazalarında ve internette bir çok sitede bulabilirsiniz.


Bronzluğunuzun kıskanılacağı bir gün olsun!
  
Sevgilerimle

Fulya (Kozmetikseruvenim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder