28 Haziran 2016 Salı

FAST HAIR STRAIGHTENER



Yağmurlu Ama Sıcak Bir Akşamdan Herkese Merhaba!


Bugün size yeni nesil saç düzleştiricimden bahsetmek istiyorum. Bu ürünü almaya karar verdim çünkü boya ve ombre işlemleri nedeniyle saçlarım son dönemde çok yıprandı. Bu nedenle klasik düzleştiricimi pek kullanmak istemiyordum. Duştan sonra saçlarım düzenli olsun diye sürekli fön çektirmem gerekiyordu ki özellikle çok sıcak olan bu günlerde iş saatleri hariç dışarı çıkmayı canım istemiyordu.


1. Fast Hair Straightener detaylarına şöyle bir bakalım:

  • Bu düzleştirici saç fırçası şeklinde. Ben pembeyi pek severim o nedenle pembe rengini sipariş ettim :)

  • Dijital göstergesi fırça sapının arka kısmında ve yan tarafta bulunan tuşlarla ısı ayarı yapılıyor. Kılavuz içinde kalın telli saçlar için 210-230 derece, ince telli ve işlem görmüş saçlar için 170-200 derece arası bir sıcaklık seçmek gerektiği yazıyor.

  • Kuru saça, uygun sıcaklığı seçip istenen ısıya geldikten sonra ve saçı tutam tutam ayırarak tarama işlemi yapar gibi uyguluyoruz. Oldukça basit.Gerçekten saç dümdüz oluyor!

  • Üründe 1 saatlik auto-off özelliği var. Yani fişte unutsanız da bir saat sonra otomatik olarak kapanıyor. Bu özelliği beğendim.

  • Gelelim beni endişelendiren tek husussa ürünü Çin malı olması. Umarım kısa sürede bozulmaz. 

 
2. Ürünü Nereden Bulabilirim? Fiyatı nedir?

Ürünü instagram üzerinden moda.boxx hesabından 140 TL'ye aldım. internette bazı sitelerde mevcut.

NOT: Ürünü kullanırken video çektim. Instagram hesabımdan uygulanmasına bakabilirsiniz. Instagram hesabım: kozmetikseruvenim

Makyajınızın harika, saçlarınızın göz alıcı olduğu bir akşam olsun!
  
Sevgilerimle
Fulya (Kozmetikseruvenim)


5 yorum:

  1. HEP İNSAN KANDIRMACALARI.HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR.
    SAÇLARIM HAFİF DALGALI OLMASINA RAĞMEN HİÇ BİR ETKİ GÖSTEMEDİ.
    ARAYIP SORUNUNU ANLATTIĞIMDA İSE TELEFONU YÜZÜME KAPATTILAR.
    SAKIN BU HATAYA DÜŞMEYİN.
    VE ÜRÜNÜ AÇTIĞIMDA İĞRENÇ PLASTİK KOKUYORDU.
    BU MESAJIMI DAHA ÖNCEDE YAZDIM AMA ENGELLEDİLER

    YanıtlaSil
  2. Valla ben çok memnunum! Saçlarım fönlü gibi oluyor! Çok severek kullanıyorum. Zaten mali bir çıkarım olmadığına göre kandırmak gibi bir felsefem yok.

    YanıtlaSil
  3. Yeni gelen urunum bozuk cikti. Hicbisekilde elektrik gelmiyor. Musteri hizmetleriyle gorusmek mumkun olmuyo biz sizi aricaz diyolar ama umarim ararlar. Urunu degismek yada iade etmek istiyorum.��������

    YanıtlaSil
  4. Berbat bir ürün saçı düzleştirmiyo kabartıyor aldığıma çok pişmanın nasıl geri iade edeceğim bilmiyorum

    YanıtlaSil
  5. Sizde de oluyor mu yoksa bende mi hatalı? Aynı üründen ben de aldım fakat ısı derecesini 230 a getiriyorum saçımı yapmaya başladıgımda tek tek ısısı düşüyor ve çok gec ısınıyor

    YanıtlaSil